Inlägg: 1336784
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Erat: "Tycker att Brynäs ska börja om på nytt!
-Ny ledning
-Ny trupp
-Ny sportchef (!)
-Ny tränare (Helst vill jag se Wikegård! Skulle passa perfekt som brynäs tränare)
-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)
Då kan vi komma och snacka om semifinal!"
Fasen, det var nog årets roligaste inlägg so far :-)) För jag antar det dröp av ironi.
-Ny ledning
-Ny trupp
-Ny sportchef (!)
-Ny tränare (Helst vill jag se Wikegård! Skulle passa perfekt som brynäs tränare)
-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)
Då kan vi komma och snacka om semifinal!"
Fasen, det var nog årets roligaste inlägg so far :-)) För jag antar det dröp av ironi.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Erat: "-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)"
Vad baserar du det på?
Vad baserar du det på?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Erat:
då kan vi snacka div 2 efter vi har konkat :)... Wikegård hmmm ja han lyckades ju kalas med DIF....
då kan vi snacka div 2 efter vi har konkat :)... Wikegård hmmm ja han lyckades ju kalas med DIF....
-Ny ledning
-Ny trupp
-Ny sportchef (!)
-Ny tränare (Helst vill jag se Wikegård! Skulle passa perfekt som brynäs tränare)
-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)
Då kan vi komma och snacka om semifinal!