Inlägg: 1341523
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Det där kan jag dock hålla med dig om. att man KAN spela mycket bättre. Men jag tycker ändå att faktum kvarstår att det kvittar hur man tar tre pinnar, bara man gör det.
Visst inte så kul för publiken/fansen att titta på MEN vad gör det? Jag ser hellre mitt lag i ett slutspel än att vinna varje match snyggt.
Visst inte så kul för publiken/fansen att titta på MEN vad gör det? Jag ser hellre mitt lag i ett slutspel än att vinna varje match snyggt.
Det är på tok för små marginaler för att jag ska vara nöjd. Brynäs kan mycket bättre men har alltid tendensen att falla ner i samma dåliga spel som motståndarna spelar, alternativt bra spel. För Brynäs har visat på högkvalitartivt spel i vissa matcher. Det är såna insatser som jag har som rättesnöre.