Inlägg: 1341529
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiaskarlgren: Men det är ju fortfarande en efterhandskonstruktion. Visst är man skitnöjd med tre poäng. Det är man alltid. Men samtidigt så lämnade spelet mycket att önska.
Exempelvis det som Lyck lyfte fram när det gällde Timeouten i slutet. Sånt ska inte behöva hända med så pass rutinerade spelare som befann sig inne på isen då.
Men nu gick det vägen och tre välbehövkiga poäng kammades in.
Hur var det? Ändrade man slutspelsreglerna till den här säsongen. Där ettan får välja vilket lag de vill eller är det nästa säsong?
I så fall är det ju väldigt intressant vilka som skulle välja Brynäs OM vi tar oss til slutspel. Vi har ju spelat bäst mot lagen ovanför oss i tabellen.
Exempelvis det som Lyck lyfte fram när det gällde Timeouten i slutet. Sånt ska inte behöva hända med så pass rutinerade spelare som befann sig inne på isen då.
Men nu gick det vägen och tre välbehövkiga poäng kammades in.
Hur var det? Ändrade man slutspelsreglerna till den här säsongen. Där ettan får välja vilket lag de vill eller är det nästa säsong?
I så fall är det ju väldigt intressant vilka som skulle välja Brynäs OM vi tar oss til slutspel. Vi har ju spelat bäst mot lagen ovanför oss i tabellen.
Visst inte så kul för publiken/fansen att titta på MEN vad gör det? Jag ser hellre mitt lag i ett slutspel än att vinna varje match snyggt.