Inlägg: 1341586
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiaskarlgren: Ja faktsikt skulle jag göra det. PP såg väldigt ojämnt ut igår. Ibland så spelade man bra, ibland kom man knappt ur egen zon.
Kalla mig perfektionist eller jag kanske ställer högre krav. Men jag försöker alltid bortse från resultatet när jag gör en bedömning om hur laget agerat.
Så vinner vi med 1-0 imorgon så blir jag glad, men är samtidigt orolig för att det sett illa ut (OM det nu gjort det)
Kalla mig perfektionist eller jag kanske ställer högre krav. Men jag försöker alltid bortse från resultatet när jag gör en bedömning om hur laget agerat.
Så vinner vi med 1-0 imorgon så blir jag glad, men är samtidigt orolig för att det sett illa ut (OM det nu gjort det)
Jag tycker personligen genom att själv ha varit ledare i både hockey & innebandy genom åren att ta en timeout i det läget är att bjuda FBK på för mycket. Deras spelare fick även vila 30 sekunder..
Ingen aning med slutspelsreglerna.