Inlägg: 1341590
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Om man tar PP igår och även mot AIK så var det förbannat dåligt. MEN jag tycker allt börjar med att vissa spelare ska ha så svårt å få in pucken. Antingen är det Lauritzen eller Dacke som bara åker in med pucken. Det är ingen div 3 serie detta och då måste man göra det ordentligt.
Jag kan iofs kalla dig vad du vill ;) Men jag förstår vad du menar, men jag tycker samtidigt att man inte alltid ska kolla på hur man spelat, som igår.. När slog vi FBK borta senast? Då tycker jag att det spelar mindre roll hur vi spelar så länge vi vinner och med tanke på vår tabelläge för just nu med ekonomi och allt så handlar allt om att ta sig till slutspel.
Jag kan iofs kalla dig vad du vill ;) Men jag förstår vad du menar, men jag tycker samtidigt att man inte alltid ska kolla på hur man spelat, som igår.. När slog vi FBK borta senast? Då tycker jag att det spelar mindre roll hur vi spelar så länge vi vinner och med tanke på vår tabelläge för just nu med ekonomi och allt så handlar allt om att ta sig till slutspel.
Kalla mig perfektionist eller jag kanske ställer högre krav. Men jag försöker alltid bortse från resultatet när jag gör en bedömning om hur laget agerat.
Så vinner vi med 1-0 imorgon så blir jag glad, men är samtidigt orolig för att det sett illa ut (OM det nu gjort det)