Inlägg: 1342927
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse:
"Det är med andra ord ERT fel att det gått åt helvete alla matcher mellan era glesa besök. ;)"
Haha, sant, jag tog faktiskt upp detta med den grupp av Brynässponsorer som satt framför oss och det lät som de var intresserade av att sponsra oss för att besöka Karlstad oftare :)
"Det är med andra ord ERT fel att det gått åt helvete alla matcher mellan era glesa besök. ;)"
Haha, sant, jag tog faktiskt upp detta med den grupp av Brynässponsorer som satt framför oss och det lät som de var intresserade av att sponsra oss för att besöka Karlstad oftare :)
Det är med andra ord ERT fel att det gått åt helvete alla matcher mellan era glesa besök. ;)