Inlägg: 1342920
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: Ni satt i Karlstad på sektion B rad 4 eller 5 platserna 12 - 16 vill jag minnas.
Hade själv B rad 7 plats 19.
Hade själv B rad 7 plats 19.
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: "Som kuriosa kan nämnas att senast vi var på plats i Karlstad var 2002 när förra trepoängaren trillade in. "
Det är med andra ord ERT fel att det gått åt helvete alla matcher mellan era glesa besök. ;)
Det är med andra ord ERT fel att det gått åt helvete alla matcher mellan era glesa besök. ;)
Hockeyresa nummer två säsongen 10/11 genomfördes senaste långhelgen. Fem gubbar tog tåget från Tjörn till Karlstad och såg Brynäs vinna efter en mycket väl genomförd match med 2-1. Som kuriosa kan nämnas att senast vi var på plats i Karlstad var 2002 när förra trepoängaren trillade in. Segern firades i matchtröja på Pitchers vilket innebar både ros och ris från Karlstadsborna :)
Tåget tog oss därefter till Gävle och lördagsmatchen mot HV 71. Även det blev en mycket spännande och bra hockeymatch. Att Brynäs bröt den mycket tråkiga strafftrenden får kompensera det faktum att man inte fick de tre poäng de skulle haft i matchen.
Lördagsbesöket i Läkerolen avslutades med att vi fick hälsa på min största barndomsidol, Lars-Göran Nilsson. En helt fantastisk ostalgitripp för en gubbe som varit Brynäsare sedan barnsben.
Sex poäng, varav tre mot VF, skulle sitta fint i veckan.