Inlägg: 1342928
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912:
"Ni satt i Karlstad på sektion B rad 4 eller 5 platserna 12 - 16 vill jag minnas.
Hade själv B rad 7 plats 19"
Nej, sektion H1 rad 6 och platserna 9-13 hade vi, det var nog några andra galningar du såg där :)
"Ni satt i Karlstad på sektion B rad 4 eller 5 platserna 12 - 16 vill jag minnas.
Hade själv B rad 7 plats 19"
Nej, sektion H1 rad 6 och platserna 9-13 hade vi, det var nog några andra galningar du såg där :)
Sv: A proposito de nada
Och så hoppas vi på bortasegrar i kvällens två matcher.
Inga poäng till Timrå och AIK tack!
Hade själv B rad 7 plats 19.