Inlägg: 1343362
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tväst: Nagy står med i laguppställningen inför matchen imorgon och tränade tydligen för fullt på modo träning i Läkerol Arena i eftermiddags.
Sv: A proposito de nada
Tväst:
Från Modos hemsida:
"Ladislav Nagy utgick efter en närkamp senast och såg ut att vara knäskadad, hur är läget med honom?
- Han tränade för fullt på måndagseftermiddagen i matcharenan i Gävle och såg ut att må bra."
Från Modos hemsida:
"Ladislav Nagy utgick efter en närkamp senast och såg ut att vara knäskadad, hur är läget med honom?
- Han tränade för fullt på måndagseftermiddagen i matcharenan i Gävle och såg ut att må bra."
Du kan även lägga till att Nagy troligtvis inte spelar i morgon.