Inlägg: 1343496
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lite intressant är ju att Luleå som överträffat alla förväntningar sportsligt ändå tappar publik.
Sv: A proposito de nada
tompap71: Att lagen tappar publik tycker jag inte är så konstigt.
- Elitserien som produkt blir sämre och sämre, antalet riktigt sevärda spelare i serien går att räkna på ena handens fingrar.
- Folk övergår mer och mer till att se matcherna på tv.
- Privatekonomin har inte återhämtat sig i alla hushåll efter krisen.
Det konstiga är att Brynäs i det läget kalkylerar med att man ska höja publiksnittet. Det framstår som aningen naivt.
- Elitserien som produkt blir sämre och sämre, antalet riktigt sevärda spelare i serien går att räkna på ena handens fingrar.
- Folk övergår mer och mer till att se matcherna på tv.
- Privatekonomin har inte återhämtat sig i alla hushåll efter krisen.
Det konstiga är att Brynäs i det läget kalkylerar med att man ska höja publiksnittet. Det framstår som aningen naivt.
I stort sett är det så, Djurgården, Tälje och Skellefteå ökar men i övrigt tappar man.