Inlägg: 1343562
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Ja det skulle vara fint med lite pengar, dock inte hans inflytande.
Någon som tror att vi kommer att se tillbaka på detta om 10år och tänka att detta var startskottet för ett långsiktigt välmående Malmö?
Någon som tror att vi kommer att se tillbaka på detta om 10år och tänka att detta var startskottet för ett långsiktigt välmående Malmö?
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Alla klubbar skulle väl tacka ja men vete f-n om man skulle sälja klubben till Stenbeck.