Inlägg: 1343567
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Jag vet inte hur många gånger jag har fantiserat om att jag vinner drömvinsten på lotto och sedan skuttar upp till Läkerol Arena och förklarar att jag vill skänka 30 miljoner eller nåt sådant.
Såklart ska jag ha fri tillgång till allt i Läkerol arena och en egen loge i utbyte, men det är väl tämligen lite begärt i sammanhanget.
Sv: A proposito de nada
Erat:
Hans syster pytsar ju in några kronor i Brynäs, indirekt visserligen, men kanske vore värt att uppvakta henne lite och gödsla syskonrivaliteten. ;)
Hans syster pytsar ju in några kronor i Brynäs, indirekt visserligen, men kanske vore värt att uppvakta henne lite och gödsla syskonrivaliteten. ;)