Inlägg: 1344287
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Zzz: Varför är Fabricius i rätt ålder? Jag gillar yngre spelare mer. Visst, de kanske försvinner till NHL, men de har en jäkla drivkraft att hela tiden bli bättre.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Peja: Eftersom åldersgrupperna 80-86 visade sig vara så pass svag finns det inte så många spelare att få tag i åldrarna 24-30. Om man tittar på åldersdemografin i Brynäs trupp och dom flesta andra spelartrupper så är dessa åldrar procentuellt lågt representerade. Om 2-4 år så kommer det bli huggsexa om spelare som är 28+ av av god eller medelgod karraktär. Därför tycker jag att Fabricius är i rätt ålder. Sen är ju inte spelare i den åldern och spelare i lägre åldrar i ett motsatsförhållande. Det finns plats för både Fabricius och Larsson.
Redigerad kommentar