Inlägg: 1344290
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Zzz: Jag tycker det är oviktigt hur "balanserad" åldern är i truppen. För mig är huvudsaken att spelaren är skicklig, passar in i spelet och hela tiden strävar efter att bli bättre. Enligt din logik vore väl Clarke en bättre värvning än Ekholm, eftersom han tillför rutin och "ålder" till ett ganska orutinerat och ungt lag.
Om dessa kullar är så svaga bör det inte bli huggsexa om spelarna, snarare tvärtom.
Om dessa kullar är så svaga bör det inte bli huggsexa om spelarna, snarare tvärtom.
Redigerad kommentar