Inlägg: 1344346
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Peja: Angående hemvändare håller jag med dig till 100%, så har ju Färjestad och HV byggt sin stomme. Men den får vi ju naturligt på sikt eftersom vi har så pass mycket talang i föreningen. Vi måste ju trots allt fylla på i rätt ålder idag också. Sen är värvningar av talanger aldrig fel. Men det gäller att hålla balansen.
Gynge hade ju en jävla otur. Han gjorde ju en kanon försäsonng med Lind och Danielsson och blev skadad strax innan premiären. Sen blev det som det blev den säsongen och då fanns det inte plats. Om Gynge spelar och avslutar som han gjorde senast AIK var på besök i Läkerol Arena så får han mer än gärna komma tillbaka.
Gynge hade ju en jävla otur. Han gjorde ju en kanon försäsonng med Lind och Danielsson och blev skadad strax innan premiären. Sen blev det som det blev den säsongen och då fanns det inte plats. Om Gynge spelar och avslutar som han gjorde senast AIK var på besök i Läkerol Arena så får han mer än gärna komma tillbaka.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Peja: Kan inte varit särskilt bra om han inte fick plats bland 30 man...
Blev han inte skadad och sen utlånad?
Blev han inte skadad och sen utlånad?
Gynge har alltid varit en talang, men Brynäs vägrade ju ge honom chansen. Vilket förmodligen delvis berodde på att han inte fick plats när firma Sundlöv-Boork fick fnatt med sitt 30-mannatruppexperiment.
Redigerad kommentar