Inlägg: 1349907
Sv: A proposito de nada
Roger Ramkvist: Eller så kan man kalla svarta människor för skinnsoffor som en viss skribent här i gb:n gjorde, sådant är tydligen ok men gud nåde om man kommer med kritik mot Brynäs då jävlar...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Eller så kan man kalla vita människor för mongo och diverse andra tillmälen härinne som en viss skribent här i gb:n brukar göra, sådant är tydligen ok men gud nåde om man kommer med positiv kritik mot Brynäs då jävlar....
+ 6
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Är det sant? Det är ju fan för jävligt vet moderator om det elle?
+ 2
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Vem kallade vem skinnsoffa? =)
Jag förstår inte poängen kan någon förklara?
Jag förstår inte poängen kan någon förklara?