Inlägg: 1349935
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Eller så kan man kalla vita människor för mongo och diverse andra tillmälen härinne som en viss skribent här i gb:n brukar göra, sådant är tydligen ok men gud nåde om man kommer med positiv kritik mot Brynäs då jävlar....
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Vad är det som har hänt? Det är väll inte så att det förkommer någon jävla rasistskit här inne för då lägger ju jag ner mitt HS med engång!
+ 4