Inlägg: 1352105
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Lesky: Nej, vad jag kan minnas är det här dom i särklass sämsta 25 minutrarna den här säsongen. Bara att hoppas att FBK gör jobbet åt oss.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Vafan är det som händer idag??
Det måste ju gå att utnyttja ett desperat timrå och spela tätt och kontra..
En anna sak. Läser man matchbloggen ser det rätt lugnt ut, men lyssnar man på webradio så är BIFs spel aen katastrof...
Det måste ju gå att utnyttja ett desperat timrå och spela tätt och kontra..
En anna sak. Läser man matchbloggen ser det rätt lugnt ut, men lyssnar man på webradio så är BIFs spel aen katastrof...
Man kan tro att vi möter Modo om man tittar på hur spelet ser ut!