Inlägg: 1352129
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Lesky: Nej, vad jag kan minnas är det här dom i särklass sämsta 25 minutrarna den här säsongen. Bara att hoppas att FBK gör jobbet åt oss.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Vi får lita till att alla andra lag förlorar tillräckligt med poäng om vi vill till slutspel. Jag fattar inte hur spelet före uppehållet kan förändras så otroligt mycket åt fel håll.
+ 2