Inlägg: 1352236
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Horace76c: Är mest intresserade vilka som får åka till Örebro med sina finska stjärnor ;-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
65selander: Då har msn en ny hatspelare då i form av Hallin sicken IDIOT!
Vilket satans skönt mål 19:59 uuuuuuuaaaaaahhhh
Vilket satans skönt mål 19:59 uuuuuuuaaaaaahhhh
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
65selander:
:)...aprotspådenada så ska de bli kul....jaha...nån som känner att resultatet är rättvist?? (inte fan klagar jag iofs)
:)...aprotspådenada så ska de bli kul....jaha...nån som känner att resultatet är rättvist?? (inte fan klagar jag iofs)