Inlägg: 1352248
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Horace76c:
Vilken mysko match,totalt utspelade i 35 minuter.
Men sen börjar Timrå dra på sej utvisningar,den sista av Hallin är inte helt clever.
Fjärdelinan bäst ikväll.
Vilken mysko match,totalt utspelade i 35 minuter.
Men sen börjar Timrå dra på sej utvisningar,den sista av Hallin är inte helt clever.
Fjärdelinan bäst ikväll.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
För första gången sen maj 1912 har Brynäs lite flyt. Nu vet man hur det känns.
+ 1
:)...aprotspådenada så ska de bli kul....jaha...nån som känner att resultatet är rättvist?? (inte fan klagar jag iofs)