1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Inlägg: 135700

Sv: Läge för radikal utrensning?
Smurfen: Att de behövs radikala förändringar förändringar i truppen håller jag med dig om .
Här har ni mitt upplägg : "kicka" Laitinen också på backsidan . Niclas Wallin och Marko Tuulola måste värvas till laget inför nästa säsong . Värva Robin Jonsson från Bofors IK född 83 och kanske är utlånad från Färjestad , jag vet inte , men värt att hålla koll på grabben.
Johan Berggren från Sunne född 84 ett annat intressant altenativ till nästa säsong . Både Robin och Johan spelar i äldre juniorlandslaget (team 20 ) .
En dyr högklassig back runt 26 år är också nödvändigt .

Forwards :
Mattias Beck född 83 från AIK .
Fredrik Eriksson född 83 från Bofors .
Andreas Falk född 83 från Huddinge .
Gustav Gräsberg född 83 från Mora .
Yared Hagos född 83 från AIK.
Andree Persson född 83 från Tyringe Soss.
Tobias Renlund född 83 från Bodens IK .
Alla sju grabbarna spelar i äldre juniorlandslaget (team 20 )
Är intressanta spelare som Sportkommiten måste hålla koll på under denna säsong .

Etablerade spelare som hamnar i kategorin lämpiga nyförvärv är :
Tony Mårtensson,Tommy Westlund , Andreas Dackell,Mikael Samuelsson, Fredrik Modin och Daniel Rudslätt .

Jag kan också ge upp "stoppet" att värva från ärkefinenden Leksands IF .
Då är f.d Brynäs backarna Christer Olsson och Per Löfström också intressanta .

Målvakter :

Jamie Ram har jag en så länge inte någon uppfattning om , men om Johan"Honken"Holmqvist kan plockas hem från New York Rangers farmalag så kicka Ram då .
Johan Asplund bort från Brynäs .
Joakim Lundström SKA bli andrekeeper nu!!!

Backar:
Adam Andersson,Henrik Rehnberg och Tommy Sjödin dom ska vara kvar på backsidan . Testa också Brynäs juniorerna Mattias Karlsson och Kristoffer Bäckström om dom kan vara nåt .
Ytterliggare förstärkningar , mina förslag finns längre upp på inlägget .
Pär Djoos lägger av och bli J-20 tränare i klubben.
Resten av backarna som ska bort nämner jag inte med namn och säger ni platsade inte helt enkelt inte .
Forwards :
Jonas Soling,Simon Östlund,Ove Molin,Jonas Floberg,Kristoffer Jobs,Per Mårs , Roger Kyrö och Kenneth Bergqvist .
Mårs,Jobs,Kyrö och Bergqvist har den här säsong på sig att visa att dom platsar .
Wågström,Danielsson,Louvi ska bort från truppen till nästa säsong .
Janne Larsson lägger av med hockeyn och blir marknadschef på heltid i klubben.

Kyösti Karjalainen har jag ingen uppfattning om .
Tommi Miettinen och Niklas Anger ska vara kvar , klasspelare .

Anställ Tommy Sandlin som sportchef och bilda en scoutinggrupp på sju personer som jobbar heltid med spelarscouting.
Bygg till en träningshall för juniorerna brevid B-hallen.

Imorgon så gäller de för grabbarna att visa hjärta och ta minst en poäng mot MIF tycker jag .
Att tycka till om laguppställningen i samband med den här matchen skiter jag i .

Brynäs IF är laget i mitt hjärta och jag älskar dom över allt annat på jorden.
Dom är bäst oavsett vilken divsion dom spelar i tycker mitt hjärta .

BRYNÄS IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)