Inlägg: 1357273
Sv: Silly Season 2011/12
Bissett19: Timander har inte heller varit särskilt mycket skadad så det finns möjligheter för ytterligare säsonger. Det beror på om motivationen finns kvar. Det får Sundlöv&Co ta reda på vid eventuella intervjuer.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Treklövern1912: Timander har varit kass i Modo den här säsongen, han står inte högt i kurs bland modofansen nu. Nä vi kan värva både yngre, billigare och bättre än så och det håller nog Sundlöv med om också.