Inlägg: 1357282
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Så här skulle jag vilja se laget nästa år.
Mats Bäcklin-Jan Larsson-Tommy Jonsson
1:a Honken
2:a Svedberg
Larsson-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Larsson: poängproducerade kedja
Ekholm-NY STOR defensiv.
Laritzen-Nordquist-Brendl: poängproducerade kedja
Sundqvist-Berglind
Hardt-Granström-Höggren: poängproducerade kedja/energi, tacklas mycket, jobbiga att möta.
Wännström-Hansen-Rohdin: Defensiv, fart.
Inte helt orealistiskt.
Mats Bäcklin-Jan Larsson-Tommy Jonsson
1:a Honken
2:a Svedberg
Larsson-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Larsson: poängproducerade kedja
Ekholm-NY STOR defensiv.
Laritzen-Nordquist-Brendl: poängproducerade kedja
Sundqvist-Berglind
Hardt-Granström-Höggren: poängproducerade kedja/energi, tacklas mycket, jobbiga att möta.
Wännström-Hansen-Rohdin: Defensiv, fart.
Inte helt orealistiskt.