Inlägg: 1357288
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
hahii: Så här vill jag ha det:
Målisar:
1a:Hellberg
2a:Svedberg
Jonsson-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Larsson
Ekholm-Skrbek
Lauritzen-Nordquist-Brendl
Sundqvist-Berglind
Hardt-Granström-Höggren
Aspeqvist-Bertilsson
Rohdin/Wännström/Friberg/Sandin-Hansen-Dackell/Sundström
UT:
Clarke
Löf
Carlsson
Kahnberg
Sundström/Dackell
Somervouri
Rödin
Rensfeldt
IN:
Hellberg
Skrbek
Aspeqvist
Brendl
Höggren
Hardt
Friberg
Låna ut:
Rohdin/Wännström/Friberg/Sandin
Målisar:
1a:Hellberg
2a:Svedberg
Jonsson-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Larsson
Ekholm-Skrbek
Lauritzen-Nordquist-Brendl
Sundqvist-Berglind
Hardt-Granström-Höggren
Aspeqvist-Bertilsson
Rohdin/Wännström/Friberg/Sandin-Hansen-Dackell/Sundström
UT:
Clarke
Löf
Carlsson
Kahnberg
Sundström/Dackell
Somervouri
Rödin
Rensfeldt
IN:
Hellberg
Skrbek
Aspeqvist
Brendl
Höggren
Hardt
Friberg
Låna ut:
Rohdin/Wännström/Friberg/Sandin
Mats Bäcklin-Jan Larsson-Tommy Jonsson
1:a Honken
2:a Svedberg
Larsson-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Larsson: poängproducerade kedja
Ekholm-NY STOR defensiv.
Laritzen-Nordquist-Brendl: poängproducerade kedja
Sundqvist-Berglind
Hardt-Granström-Höggren: poängproducerade kedja/energi, tacklas mycket, jobbiga att möta.
Wännström-Hansen-Rohdin: Defensiv, fart.
Inte helt orealistiskt.