Inlägg: 1358368
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
mk: Nej laget blev inte bättre. Det går inte att bara värva spelare. Den befintliga truppen måste givetvis höja sig de med. Men med nyförvärv som bidrar så pass mycket så skapar man en rejäl chans att få den effekt man ville ha med nyförvärven.
Hur hade det låtit här om Sundlöv hade tagit in en spelare som gjort 12+12 på 25 matcher?
Hur hade det låtit här om Sundlöv hade tagit in en spelare som gjort 12+12 på 25 matcher?
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
mk: Det hade definitivt gått ännu sämre utan Bartecko och Nagy. MoDo gjorde vad dom ansåg nödvändigt, tyvärr för dom så räckte det inte.
+ 2
Bartecko? Nä, men dom som spelare är säkert bra.
men laget blev inte bättre.