Inlägg: 1358373
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
mk: Det hade definitivt gått ännu sämre utan Bartecko och Nagy. MoDo gjorde vad dom ansåg nödvändigt, tyvärr för dom så räckte det inte.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
70 Rodrigues: Absolut,men diskussionen gällde väl Sundlövs
agerande vid transferföstret. Nu agerade Sundlöv inte.
Modo var tvungna att värva, pga deras dåliga trupp.
agerande vid transferföstret. Nu agerade Sundlöv inte.
Modo var tvungna att värva, pga deras dåliga trupp.
+ 1