Inlägg: 1362529
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Gurra88: Klart det är tråkigt, men att säga att en spelare är usel bara för att han gör ett misstag igenom hela matchen är ju bara korkat. Vem fan var forwarden då som inte kunde klara av att pressa deras back vid uppspelet.. Det finns många faktorer man kan ta upp.
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: Hahah.. lägg ner försvarandet av honom.. Han är inget barn längre. Han gjorde ett förjävligt misstag. Vilket gjorde att vi ligger under med 3-1.. Då ger jag fullständigt i att han va bra i resten av matchen..
Vi vinner knappast några matcher på bra prestationer.
Vi vinner knappast några matcher på bra prestationer.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: håller med dig i alla inlägg idag döö ;) riktigt bra skrivet får man säga!