Inlägg: 1362533
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: håller med dig i alla inlägg idag döö ;) riktigt bra skrivet får man säga!
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
henke1: Tackar, bra att någon håller med!
Gurra88: Bra då vet jag vad du har för syn på hockey. Då lastar vi Ekholm för första målet, kanske även Greiss som är seg i överförflyttningen.
Gurra88: Bra då vet jag vad du har för syn på hockey. Då lastar vi Ekholm för första målet, kanske även Greiss som är seg i överförflyttningen.