Inlägg: 1362546
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: Bertilsson var en av BIFs bästa idag att håna honom för ett misstag är patetiskt. Vi behöver flyt med så många borta, inte oflyt.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: Tycker faktiskt att Kahna är sämst på plan idag.
Brände ett par fina lägen som hade avgjort matchen till vår fördel.
Nu vinner dom istället på hans värdelösa och usla avslut.
Men Sundlöv har som bekant redan talat med Kahna om framtiden och önskat honom lycka till i Göteborg.
Skönt....
Brände ett par fina lägen som hade avgjort matchen till vår fördel.
Nu vinner dom istället på hans värdelösa och usla avslut.
Men Sundlöv har som bekant redan talat med Kahna om framtiden och önskat honom lycka till i Göteborg.
Skönt....
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
mattiaskarlgren: som sagt. jag skiter fan i vem som var skyldig till första målet. men clarkes likgiltighet går ju inte ta miste på..
Så det va nån annans fel det sista målet? då är du ju bra jävla rubbad
Så det va nån annans fel det sista målet? då är du ju bra jävla rubbad
Gurra88: Bra då vet jag vad du har för syn på hockey. Då lastar vi Ekholm för första målet, kanske även Greiss som är seg i överförflyttningen.