Inlägg: 1362718
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Zzz: Jag tror att Larsson har för dålig fart för att kunna spela i landslaget redan den här säsongen. Men nästa säsong kommer han säkert att vara lite snabbare. Det är stor skillnad på hans skridskoåkning den här säsongen och förra säsongen. Precis som jag skrev för några månader sedan skulle jag gärna kicka Mads Hansen och ge Larsson hans centerplats. Larsson är bättre som center och han är grym i boxplay, men det har han sällan fått visa i A-laget eftersom typ Hansen alltid "ska" ha mycket istid.
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Zzz:" Greiss har ett pingisracket i plockhandsken."
Hahaha klockrent. Ser för jävla dumt ut
Hahaha klockrent. Ser för jävla dumt ut
Lite spelkritik. Rödin går från en kanon match hemma sist till att vara sämsta forward. Jag begriper mig inte på honom och hans spel i egenzon. Greiss har ett pingisracket i plockhandsken. Bertilsson tycker jag spelar jävligt bra för tillfället, extrem otur på sista målet. Sånt som händer tyvärr. Ekholm är sliten eller skadad. Det ser man i hans spel och han orkar inte följa med upp som han gjort hela säsongen. Johan Larsson kan bli precis hur bra som helst. Peja skrev tidigare att han kommer att spela landslaget nästa år, varför inte redan i år?
Redigerad kommentar