Inlägg: 1362764
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Peja: Ja han är bra som center, man jag gillar honom mer som ytterforward än så länge. Han är så pass stark att han gör väldigt mycket nytta nere i hörnen. Sen är det nog som du säger med skridskoåkningen, men han är en otroligt smart spelare. Hur som får vi nog inte se honom på många år efter nästa säsong.
I jämförelse med Hansen vill jag inte se Johan ta Hansens roll rakt av. Jag ser hellre att Hansen får lägga energi i defensiven och att Johan ges speltid i en producerande formation samt PP.
I jämförelse med Hansen vill jag inte se Johan ta Hansens roll rakt av. Jag ser hellre att Hansen får lägga energi i defensiven och att Johan ges speltid i en producerande formation samt PP.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar