Inlägg: 1364172
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: Du kan börja byts åsikt för sundlöv gör allt han kan för att förlänga med kahnberg.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Gurra88: Kahnberg är en ojämn sniper, oavsett om man vill se honom i laget eller inte.
Hur ska du ha det nu då?
Är han klar för Frölunda eller blir det Brynäs?
Med din insideinfo och närvaro vid kontraktsförhandlingarna så är det förvånande att vi inte får klara besked nån gång.
Hur ska du ha det nu då?
Är han klar för Frölunda eller blir det Brynäs?
Med din insideinfo och närvaro vid kontraktsförhandlingarna så är det förvånande att vi inte får klara besked nån gång.