Inlägg: 1373927
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
kanki: Om Brynäs vill värva spelare som är från Gävleområdet måste ju Forsbacka ligga bra till ;)
+ 3
Sv: Silly Season 2011/12
kanki: Du har nog rätt. Det kommer nog aldrig hända. Men anledningen är enkel. Det är en ytterst begränsad hockeyspelare och platsar inte i något av de svenska elitlagen.
Den mannen kan bara en sak. Minns varför jag minns honom. Det var en fight mellan honom och er gamla och vår gamle spelare Ossi-Petter Grönholm.
Här får du en flashback:
Sv: Silly Season 2011/12
en första kedja med :
Brendl - Dixon - Dackell
Silfverberg- Järnkrok - Rödin
Lauritzen-Nordquist-Sjödell/wiklander
Ollas-Larsson-Granström
Ekholm - Andersen
Johnsson - Sundqvist
Gudersson - Bertilsson
Carlsson / Berglind extra.
Wännström, Rensfeltdt, Rodhin, löf, sadin Lånas ut.
Hansen får vi på nått sätt försöka bryta med..
men Rödin kanske sticker och då får den spelare som visat fram fötterna mest av W, REns och Rodh ta den platsen! =)
Brendl - Dixon - Dackell
Silfverberg- Järnkrok - Rödin
Lauritzen-Nordquist-Sjödell/wiklander
Ollas-Larsson-Granström
Ekholm - Andersen
Johnsson - Sundqvist
Gudersson - Bertilsson
Carlsson / Berglind extra.
Wännström, Rensfeltdt, Rodhin, löf, sadin Lånas ut.
Hansen får vi på nått sätt försöka bryta med..
men Rödin kanske sticker och då får den spelare som visat fram fötterna mest av W, REns och Rodh ta den platsen! =)
Hade gärna sett den här snubben i Brynäs men det lär aldrig hända.