Inlägg: 1373932
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Mmm tyvärr så är det nog så. Om han inte kräver någon vidare lön och kan tänka sig att spelas sparsamt så hade jag dock gärna velat ha honom i truppen. Nu när Dackell förlängde så är det ju inga problem med några extra boxplay ;)
Är så sjukt frustrerande att Brynäs är det enda laget i Elitserien som aldrig bryr sig när motståndarna kör över målvakten. Sist det hände något vid ett sådant tillfälle va när Phillips va här!
Är så sjukt frustrerande att Brynäs är det enda laget i Elitserien som aldrig bryr sig när motståndarna kör över målvakten. Sist det hände något vid ett sådant tillfälle va när Phillips va här!
kanki: Du har nog rätt. Det kommer nog aldrig hända. Men anledningen är enkel. Det är en ytterst begränsad hockeyspelare och platsar inte i något av de svenska elitlagen.
http://www.youtube.com/watch?v=d3thKVnLmW4Den mannen kan bara en sak. Minns varför jag minns honom. Det var en fight mellan honom och er gamla och vår gamle spelare Ossi-Petter Grönholm.
Här får du en flashback: