Inlägg: 1375300
Sv: Silly Season 2011/12
Synd! Det hade varit riktigt intressant att få se vad Robertsson kunde tillföra.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
tompap71: Lite typiskt Brynäs ändå - "Nej, han tackade nej, då kör vi med bara två tränare istället!"
=)
Dixon förresten... Han var ju riktigt kass i Brynäs på slutet. Kanske bättre nu?
=)
Dixon förresten... Han var ju riktigt kass i Brynäs på slutet. Kanske bättre nu?