Inlägg: 1375301
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Anders Berg:
Å andra sidan, vad ska det vara bra för att ha tre tränare? Det pratas ju ständigt om pengabristen, att då lägga pengar på en extra tränare känns lite korkat. Men för min del hade Robertsson gärna fått vara en av två tränare.
Å andra sidan, vad ska det vara bra för att ha tre tränare? Det pratas ju ständigt om pengabristen, att då lägga pengar på en extra tränare känns lite korkat. Men för min del hade Robertsson gärna fått vara en av två tränare.
=)
Dixon förresten... Han var ju riktigt kass i Brynäs på slutet. Kanske bättre nu?