www.brynas.se
Inlägg: 1375331
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
tjugo8:
Blir nog bra med Honken!Nu väntar jag bara på Dixon, en sniper (inte Widing bara) och en tung back (kommer inte hända jag vet) sen är jag hyffsat nöjd.
Blir nog bra med Honken!Nu väntar jag bara på Dixon, en sniper (inte Widing bara) och en tung back (kommer inte hända jag vet) sen är jag hyffsat nöjd.
Sv: Silly Season 2011/12
tjugo8:Bra att han ska spela i Brynäs nästa säsong det kommer bli kanon med Honken och Svedberg
officiellt !