Inlägg: 1375334
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
www.hockeysverige.se/blogg/pettersson/11660567/johan-larssons-resa-och-joakim-hillding
Hillding till FBK.. synd han skulle jag gärna sätt kvar i Växjö.. en duktig spelare som aboslut skulle kunna bidra till ett lyckat år för Smålänningarna..
men jaja, next year we gonna KILL you Vargjävlar... ;)
Hillding till FBK.. synd han skulle jag gärna sätt kvar i Växjö.. en duktig spelare som aboslut skulle kunna bidra till ett lyckat år för Smålänningarna..
men jaja, next year we gonna KILL you Vargjävlar... ;)
Blir nog bra med Honken!Nu väntar jag bara på Dixon, en sniper (inte Widing bara) och en tung back (kommer inte hända jag vet) sen är jag hyffsat nöjd.