Inlägg: 1387912
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
arnio: Jag sur?
Han får säga vad han vill, men börjar det gå grus i maskineriet så kommer folk att dra upp det han sakt.
Upp till bevis att han klara pressen då. Tro inte att dom som fick tiggeri brevet för att samla till hans lön fast han drog till Dif istället glömmer så lätt.
Lite trist att han glappar om Dif å ger dom reklam det är allt.
Han får säga vad han vill, men börjar det gå grus i maskineriet så kommer folk att dra upp det han sakt.
Upp till bevis att han klara pressen då. Tro inte att dom som fick tiggeri brevet för att samla till hans lön fast han drog till Dif istället glömmer så lätt.
Lite trist att han glappar om Dif å ger dom reklam det är allt.
+ 2
Widing gillar i alla fall Brynäs massör...alltid något
Redigerad kommentar