Inlägg: 1388760
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: Vad gör du inne på Brynäs hockeysnack sida? Du kan ju inte mena allvar med att du håller på Brynäs?
+ 8
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Brynäsjohn: Hur menar du nu?
Skulle jag inte hålla på Brynäs bara för att jag påtalar att det är olämpligt och dessutom regelvidrigt att använda könsord, båda i bubblor och här i gästboken?
Eller varifrån har du i övrigit fått intrycket att jag inte skulle hålla på Brynäs?
Skulle jag inte hålla på Brynäs bara för att jag påtalar att det är olämpligt och dessutom regelvidrigt att använda könsord, båda i bubblor och här i gästboken?
Eller varifrån har du i övrigit fått intrycket att jag inte skulle hålla på Brynäs?
+ 3