Inlägg: 1388754
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Huge:
"70 Rodrigues: Nja, för ordningens skull så lät det faktiskt ordagrant så här, i den bubbla jag fick från dig:
"Jag hoppas verkligen att jag stöter på dig i höst din jävla fitta!!"
Rätt ska vara rätt.
Hade du inte stake nog för att våga säga det i gästboken?"
Fel av dig Huge, hot svordomar och könsord skall inte skrivas i gästboken.
"70 Rodrigues: Nja, för ordningens skull så lät det faktiskt ordagrant så här, i den bubbla jag fick från dig:
"Jag hoppas verkligen att jag stöter på dig i höst din jävla fitta!!"
Rätt ska vara rätt.
Hade du inte stake nog för att våga säga det i gästboken?"
Fel av dig Huge, hot svordomar och könsord skall inte skrivas i gästboken.
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: Vad gör du inne på Brynäs hockeysnack sida? Du kan ju inte mena allvar med att du håller på Brynäs?
+ 8
"Jag hoppas verkligen att jag stöter på dig i höst din jävla fitta!!"
Rätt ska vara rätt.
Hade du inte stake nog för att våga säga det i gästboken?