Inlägg: 1388779
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
arnio: "Fel av dig Huge, hot svordomar och könsord skall inte skrivas i gästboken."
Nä, och det var därför jag citerade en bubbla jag fick och inget annat.
Samma regler vad gäller ex språkbruk gäller nämligen i gästbok, bubblor eller brev.
Verkar som om vissa inte förstått det.
Nä, och det var därför jag citerade en bubbla jag fick och inget annat.
Samma regler vad gäller ex språkbruk gäller nämligen i gästbok, bubblor eller brev.
Verkar som om vissa inte förstått det.
+ 4
"70 Rodrigues: Nja, för ordningens skull så lät det faktiskt ordagrant så här, i den bubbla jag fick från dig:
"Jag hoppas verkligen att jag stöter på dig i höst din jävla fitta!!"
Rätt ska vara rätt.
Hade du inte stake nog för att våga säga det i gästboken?"
Fel av dig Huge, hot svordomar och könsord skall inte skrivas i gästboken.