Inlägg: 1388813
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: Du gör det igen alltså! Du vill att man värvar det svarta fåret JLGP från Leksand. istället för Ninimaa. Du är ingen Brynäsare!
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Brynäsjohn: Får ni inte lära er att läsa där i trollskolan?
Var och när har jag sagt att jag vill värva JLGP?
Och dessutom istället för Niinimaa?
Den ena trollgrodan efter den andra trillar ur din mun, märker du inte det?
Var och när har jag sagt att jag vill värva JLGP?
Och dessutom istället för Niinimaa?
Den ena trollgrodan efter den andra trillar ur din mun, märker du inte det?
+ 2
Sv: Silly Season 2011/12
Brynäsjohn: Sluta nu ditt jättetroll.
Återgå till din tillvaro som passiv åskådare/åhörare härinne.
För allas bästa....
Återgå till din tillvaro som passiv åskådare/åhörare härinne.
För allas bästa....
+ 5