Inlägg: 1388807
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Huge:
Har du sett JLGP spelat? Jag tror inte det. Han är ett jävla skämt på isen. Jag jublade när han skrev på för jag tänkte att Wow nu jävlar men som vanligt när man hoppas för mycket blir man besviken. Han är ett skämt som sagt och det enda han är bra på är att haka och slåss och ha usel spelförståelse, alltså perfekt i Brynäs. :)
Har du sett JLGP spelat? Jag tror inte det. Han är ett jävla skämt på isen. Jag jublade när han skrev på för jag tänkte att Wow nu jävlar men som vanligt när man hoppas för mycket blir man besviken. Han är ett skämt som sagt och det enda han är bra på är att haka och slåss och ha usel spelförståelse, alltså perfekt i Brynäs. :)
+ 2
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: Du gör det igen alltså! Du vill att man värvar det svarta fåret JLGP från Leksand. istället för Ninimaa. Du är ingen Brynäsare!
+ 5
Annars tror jag så här långt inte på några trolleritrick från Sundlövs sida.
Om ex ryktet kring JLGP nu stämmer så verkar det iaf vara rätt backtyp, men frågan är om han håller i ES?
Kan ju iaf vara värd att testa på försäsongen om man nu ändå avvaktar hur Ekholm kommer att lyckas därborta.