Inlägg: 1388876
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
mattias - 74:
Han fick ju duktigt med spö av Viktor Mårtensson och sen efter det så grinar han för att han blev lite öm i handen efter att ha pucklat på Viktors hjälm...
Är man en hårding så biter man ihop...
Han fick ju duktigt med spö av Viktor Mårtensson och sen efter det så grinar han för att han blev lite öm i handen efter att ha pucklat på Viktors hjälm...
Är man en hårding så biter man ihop...
Sv: Silly Season 2011/12
mattias - 74: Är rinkstorleken ett problem eller motivationen ?
Han ( JLGP) har ju bevisligen spelat på en hög nivå. Passar han helt enkelt inte i Svensk/Europeisk hockey?
Thomas Greiss hade ju bra meriter när han kom i höstas, men funkade inte alls
Han ( JLGP) har ju bevisligen spelat på en hög nivå. Passar han helt enkelt inte i Svensk/Europeisk hockey?
Thomas Greiss hade ju bra meriter när han kom i höstas, men funkade inte alls
Sv: Silly Season 2011/12
mattias - 74: Det låter precis som den typen av spelare som verkar vara magneter för Sundlöv. Han verkar ha en jävla kärlek till Leksingar så jag undrar om det inte vore enklare om Sundlöv tog sitt pick och pack och flyttade till Leksand.
+ 2
Har du sett JLGP spelat? Jag tror inte det. Han är ett jävla skämt på isen. Jag jublade när han skrev på för jag tänkte att Wow nu jävlar men som vanligt när man hoppas för mycket blir man besviken. Han är ett skämt som sagt och det enda han är bra på är att haka och slåss och ha usel spelförståelse, alltså perfekt i Brynäs. :)