Inlägg: 1388968
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
arnio:
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta åt dig och dina inlägg. Är du alltid lika ödmjuk mot allt och alla. Hörde förresten ett rykte om att Ollas har runt 150 000 i månaden. Kommentarer på det? Hoppas verkligen Sundlöv skriver kontrakt med Muppen så du står där med skägget i brevlådan. Puss och kram.
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta åt dig och dina inlägg. Är du alltid lika ödmjuk mot allt och alla. Hörde förresten ett rykte om att Ollas har runt 150 000 i månaden. Kommentarer på det? Hoppas verkligen Sundlöv skriver kontrakt med Muppen så du står där med skägget i brevlådan. Puss och kram.
Leksands spel håller inte elitklass och deras rykten är får man förmoda även de andra klass.