Inlägg: 1394146
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence: "Än en gång måste det tydligen klargöras för dej m fl att Clarence, Anders Berg,70 Rodrigues, Lindström och andra träffade i n t e ingår i Brynäs-organisationen."
Precis.
För om ni hade gjort det så hade ni sannolikt tagit exakt samma beslut som ansvariga gjort, om ni haft samma förutsättningar att jobba med.
Så hur känns det att sitta och gnälla och kritisera er själva?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Clarence: Visst, men det hindrar ingen, inklusive nämnda skara, att bidra med kreativa idéer istället för att bara ständigt gnälla om hur inkompetenta alla inom Brynäs org är eller hur?
+ 1
Eller nöjer dom sig med att slösa bort sina resp begåvningar genom att bara sitta härinne och gnälla över allt och alla?"
Än en gång måste det tydligen klargöras för dej m fl att Clarence, Anders Berg,70 Rodrigues, Lindström och andra träffade i n t e ingår i Brynäs-organisationen.
Det är de som de facto utgör organisationen som ska veta "hur ett elitserielag borde skötas, coachas, vilka spelare som ska värvas, hur sponsorer ska hanteras och hur ekonomi ska förbättras".
Det är liksom de, och inga utomstående, som tillsatts och fått befogenheten att göra detta, ser du.