Inlägg: 1396590
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: Hon är grym, även min pojkvän kan om han vill, han är dock lite för fjollig när det gäller hockey, precis som ett gäng skribenter här i gb:n, ingen nämnd ingen glömd ;-)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Feg är jag inte, men har ett yrke som gör att jag inte vill hänga ut mitt liv på internet. Fast det förstår väl inte du...