Inlägg: 1396591
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: "Sebastian Lauritzen producerar som vanligt."
Undrar om Lindström har syrgas så det räcker?
Han har väl både andnöd och blodstörtning vid det här laget... :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: Skitbra, men det är ju bara träningsmatcher så det betyder ju ingenting, eller hur var det??